poniedziałek, 13 czerwca 2011

lagoon hair




Blue hair ?
Nie wiem czy sama zdecydowałabym się na tak szalony kolor, ale bardzo mi się podoba i myślę, że kiedyś, może nie w najbliższym czasie, ale kiedyś odważę się poeksperymentować z lagunowym kolorem.
A jak wam się podoba? Odważyłybyście się na coś takiego?

Aktualnie siedzę przy ciepłej herbatce i cholernie boli mnie głowa, dzień był dziwny, muszę dużo przemyśleć, więc czas na mnie, a dla was jeszcze coś - jak większość z was już pewnie wie, bawię się tutaj : http://kwejk.pl/ups/karolt00p14/ i zapraszam was do oglądania, dodawania na facebooka i opiniowanie moich prac tutaj i na innych portalach, gdzie jestem.

Dobranoc kochani xoxo

4 komentarze:

  1. nie odważyłabym się sama, ale na kimś, komu to pasuje - ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja marzę o końcówkach turkusowych od maja! Nie pasowałoby mi na całych włosach, więc spróbuję narazie końcówki. W każdym razie cudownie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja marzę o lagunowym, bądź cukierkowym różu na włosach! Ale niestety rodzicom ten pomysł się nie podoba i ze względu na nich będę musiała trochę poczekać. No, ale jestem jak najbardziej na TAK

    OdpowiedzUsuń
  4. ja myślę, że bym się odważyła i też mi się ten kolor marzy!

    OdpowiedzUsuń