niedziela, 26 czerwca 2011

outfit


Mała przerwa, a po przerwie wracam z outfitem.
Bluzka - H&M - ok. 10 €.
Spodnie - ONLY - ok. 10 €.
Buty - pytaliście o nie już kilka razy, są to buty w których poszłam na komunię brata - kupione w Polsce - ok. 50 PLN.

Wam zaczęły się wakacje, a moje wakacje ciągną się już trzeci miesiąc czego mam dosyć, bo szczerze wolałabym już pójść do szkoły i spędzać czas z ludźmi aniżeli siedzieć tutaj i marnować Go przed laptopem lub telewizorem.
A jak u Was? Czujecie już wakacje?
Teraz każdy poniedziałek może być piękny!

4 komentarze:

  1. Ja nie czuję wakacji. Jest zimno, wietrzenie i od czasu do czasu pada deszcz. Normalnie wymarzona pogoda na wakacje, brr.. Nienawidzę takiej pogody.. ; /. Mam nadzieję, że przynajmniej u Ciebie jest ciepło i słonecznie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, prosty zestaw :)
    ja mam wakacje od 1,5 miesiąca... trochę mi się dłuży momentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak większość osób mówi nie czuć jeszcze wakacji , ale może to dlatego że trwają zaledwie kilka dni. super tu wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaaaaaa, zapomniałam się spytać! Jaką miałaś lustrzankę przed Nikonem?

    OdpowiedzUsuń