sobota, 5 lutego 2011

MIŁOŚĆ WZRASTA


START, na zdjęciu z TOBĄ, kocham cię strasznie, nie wiem jakby to było i czy w ogóle by było, bez ciebie. Gdyby istniało słowo, które odzwierciedli to co czuję, zawarłabym w nim jednym, to co siedzi we mnie, to co czuję w stosunku do ciebie, to jak ważna jesteś i to jak bardzo twoja twarz jest urocza, gdy się złościsz. Wiesz, że będę okropnie tęsknić i że nikt mi ciebie, nigdy nie zastąpi.
JESTEŚ TAK OKRUTNIE PIĘKNA, UTALENTOWANA I UROCZA, że najpiękniejsze słowa tego nie oddadzą.
OBIECAŁAM, obiecałam że wygrasz MT, wygrałaś, byłam pewna w stu procentach swojej obietnicy, wiedziałam swoje. JESTEM Z CIEBIE DUMNA NIESAMOWICIE MOCNO, a jeszcze bardziej cieszę się twoim szczęściem.


IK HOU VAN JE SCHAT, ty wiesz.


Teraz kieruję coś do was - jeśli chcecie zobaczyć jak śpiewała OLAXANDRA, zapraszam tutaj : http://www.itvmragowo.pl/index.php?id=1272 .

MIŁEGO OGLĄDANIA MISIAKI!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz