środa, 7 lipca 2010



























Siedem lat razem, od zawsze, na zawsze. Nie zdajecie sobie sprawy z tego, jaką cząstkę mojego życia stanowicie, jest ona niewyobrażalnie wielka. Kocham Was i nic, ani nikt, nigdy tego nie zmieni. Jesteście dla mnie wszystkim, bez was nie byłoby mnie. Bez was nie byłabym sobą, bez was nie byłabym tym kim dziś jestem. Nie wyobrażam sobie mojego życia bez was. Jesteście najcudowniejszymi osobami na świecie, każda z Was ma coś, czego potrzebuję, każda daje od siebie tak wiele. Upadamy i podnosimy się razem, budujemy świat na wspólnej wyobraźni, śmiejemy się z tego samego i czujemy to samo, rozmawiamy o wszystkim i potrafimy sobie mówić, co jest nie tak. Uwielbiam dni wypełnione Wami, uwielbiam spędzać z Wami czas tak, jak z nikim innym bym nie spędziła. Cudownie jest żyć ze świadomością tego, że ma się takie osoby jak Wy, to coś pięknego mieć takie przyjaciółki jak Wy.

Ola.
Dziękuję Ci za wszystko, za każdy dzień, za każdy śmiech, za każdą rozmowę. Nie wiem, jak wyrazić w słowach moją miłość do Ciebie. Wiesz, jak strasznie Cię kocham? Nie wyobrażalnie mocno, choć czasem tego nie okazuję, choć czasem nie jest tak, jakbyśmy obie tego chciały. Nie wiesz, jak bardzo tęsknię za Tobą, za Twoim uśmiechem, za Twoimi żartami, jak tęsknię za czasem spędzanym z Tobą. Chcę już wrócić, mocno Cię przytulić i powiedzieć Ci, jak bardzo Cię kocham.

Paulina.
Dużo Ci zawdzięczam, za wieloma rzeczami tęsknię. Przez ostatnie dziesięć miesięcy przekonałam się, jak mogę na Tobie polegać, przekonałam się, że mimo wszystko jesteś ze mną, że mogę Ci o wszystkim powiedzieć, że jesteś, choć ja nie zawsze, to doceniam. Masz w sobie tyle charyzmy, tyle zapału, tyle chęci i tyle radości, nikt nie da mi tego, co dajesz mi Ty. Cholernie za Tobą tęsknię, za naszym głupim zachowaniem, za wyjściami na osiedle, za spacery w miejsca, które darzymy wielką sympatią, za spędzaniem czasu tam, gdzie zostały nasze wspomnienia. Kocham Cię i wiedz, że jesteś dla mnie bardzo ważna.

Emila.
Mimo tego, że nie jesteśmy ze sobą bardzo blisko, czuję tą więź, czuję coś, co nas łączy. Uwielbiam Twój styl bycia, uwielbiam, to jak patrzysz na świat, jak wszystko obracasz w żart, jak bawisz się życiem. Jesteś niepowtarzalna, jedyna i oryginalna, nikt mi Ciebie nie zastąpi, nikt nie zamieni smutku w śmiech do łez, tak jak robisz, to Ty. Jesteś ważną częścią mnie, częścią radosną, tą częścią, która z wszystkim sobie radzi. Być może nie zdążyłam Cię jeszcze doszczętnie poznać od środka, ale życie nie kończy się jutro, jeszcze zdążę, a póki co, chcę żebyś wiedziała ile dla mnie znaczysz, chcę, żebyś wiedziała, że Cię kocham.

Martyna.
Jak każda masz coś, co jest niepowtarzalne, coś, co daje mi powody do szczęścia. Uwielbiam długie rozmowy z Tobą, uwielbiam to, jak mnie słuchasz, uwielbiam odrywać się z Tobą na cały dzień od świata, zapominać o wszystkim i bawić się. Może nie odczuwasz tego, tak jak ja to czuję, ale wiedz, że jesteś dla mnie bardzo ważna, wiedz, że nie zamieniłabym dnia z Tobą na cokolwiek innego. Jesteś dla mnie bardzo ważna i tęsknię już za Tobą, chciałabym wrócić, spotkać się z Tobą, śmiać się z wszystkiego i zapominać o całym bożym świecie. Kocham w Tobie wszystko, mimo drobnych upadków, wiem, że podnosisz mnie wyżej, potrafisz pocieszyć, potrafisz dodać otuchy w kilku prostych słowach, potrafisz być, gdy tego potrzebuję, zawsze znajdujesz dla mnie czas, a przede wszystkim ochotę. Kocham Cię i chcę już wrócić i oderwać się od ludzi na cały dzień, z Tobą.


KOCHAM WAS, STANOWICIE DLA MNIE WAŻNĄ CZĘŚĆ W ŻYCIU, SIEDEM LAT TO POŁOWA MOJEGO ŻYCIA, WY JESTEŚCIE CAŁĄ MNĄ.
TĘSKNIĘ ZA WAMI.

3 komentarze:

  1. przyjaciele- to jest to!
    ładne zdjęcia i fajna notka ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak jakby świadectwo z twoich przyjaciół, wspaniale , że masz takiego kogoś, ja mam 3 przyjaciółki i wspaniałego chłopaka , który ze mną plotkuje, w sumie wiesz; >

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie jest miec przy sobie takie osoby. takich niestety mi czasem brakuje. zdjecie z nogami jest swietne ! pozwole sobie poobserwowac.

    OdpowiedzUsuń