sobota, 19 czerwca 2010






Macie tutaj kilka zdjęć Oli, z dzisiaj.
Słońce, aparat, Ola, pole, to czego dziś potrzebowałam, by dzień zaliczyć do udanych!
Jestem bardzo zadowolona, Ola dziś się spisała na medal, za co bardzo dziękuję.
Więcej zdjęć tutaj: www.najka.maxmodels.pl oraz www.verf.fbl.pl !
Zapraszam.

***

Tymczasem wspominam dzisiejszy dzień, dziękuję za niego Oli i Sebastianowi.
Zdjęcia z nią, to nie tylko zdjęcia, to dużo śmiechu, to świetna zabawa, coś cudownego.
Po za super zdjęciami i spacerem z Olą cieszę się dzisiejszym spotkaniem z Sebastianem (tak, z przyjacielem, o którym tak często piszę), było pięknie, dziękuję i wiesz, że Cię kocham?

5 komentarzy:

  1. Ja też mam takiego męskiego przyjaciela, którego mój chłopak nienawidzi : i pięknie wyszła, bo chabry i ta twoja ola są zniewalające/cy

    OdpowiedzUsuń
  2. : > mój chłopak jest cholernie zazdrosny, ale to wina jego ex, która go zdradzała po kątach i teraz ma problem do mnie, ale mam nadzieje, ze z czasem się wyrobi ;> masz talent! ja na razie zero zdjęć w plenerze, bo mam bana na wychodzenie z domu, choć mam już 17 lat, ale raz w roku tak się doigram, ze dostaje potem szlabany : > chyba, ze zdjecia u mnie na podwórku i w sadzie !

    OdpowiedzUsuń
  3. już za niedługo kończy mi się szlaban! więc wiesz ruszam do akcji, poza tym wakacje więc mam dużo czasu i nie muszę się uczyć ; > choć muszę porobić parę powtórek, bo za dwa lata matura!: O jesteśmy razem 9 miesięcy i jest nam wspaniale, choć jesteśmy mistrzami kłótni, Ale potem zawsze jest wesoło ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu zmieniłam nazwę i wszystkie komcie mi się usunęły *brawa* nie wiedziałam, że tak się robi ;<

    OdpowiedzUsuń