piątek, 12 marca 2010

Changes in my life.



  • Nie przeklinać.
  • Zacząć się uczyć.
  • Brać na poważnie pewne sprawy.
  • Poprawić swój stosunek do rodziców.
Doprowadzić do tego, by zmiany były wykonane, to chyba najważniejsze i najtrudniejsze, aczkolwiek uda mi się, wierzę, że do trzech razy sztuka, a teraz mamy ten trzeci raz, gdy coś zmieniam, a więc do roboty ! Wiele spraw zaniedbałam, co jest tego powodem? Prawdopodobnie to, że nie mam na nic czasu, biegam tu i tam, z aparatem na szyi, ciężko mnie złapać . Być może to nie jedyny powód, ale między innymi ten nie pozwala mi zadbać chociażby o szkołę, o to, co powinno być dla mnie ważne, być może najważniejsze. Uświadamiać to ja sobie uświadamiałam wiele razy, że czas wziąć się w garść i wprowadzić wiele zmian, ale co z tego, kiedy ja wziąć w garść się nie potrafię. To staje się nudne, to ciągłe ''chcieć, a nie móc''. Ilekroć razy się starałam, to tyle razy zawiodłam się sama na sobie. No cóż, koniec gadania, czas robić .

www.dolt.fbl.pl- tutaj także zapraszam !

1 komentarz: